Friday, October 15, 2010

~ WaWa seejuuuuukk..!! ~

Masa tu sekitar tahun 2005...On the way nak balik ke KL...
..tak boleh lupa dengan gelagat WaWa semasa berada dalam Bass di Stesen Bas Kemunting Raya, Taiping..
...tak ada pulak penumpang lain yang naik bas masa tu..air-cond sejuk gilerr lagi....

video
..WaWa sejuuukk..kesian dia..he he he..

~ VIDEO - NEW BORN Muhammad Nur Syafiq Part 4/4 ~

video

~ VIDEO - NEW BORN Muhammad Nur Syafiq Part 3/4 ~

video

~ video - NEW BORN Muhammmad Nur Syafiq Part 2/4 ~

video

~ Video - NEW BORN Muhammad Nur Syafiq Part 1/4 ~

*Turutan Video-video ini diambil pada hari ke-3 selepas Muhammad Nur Syafiq dilahirkan. Bertempat di rumah Atoknya di Taman Saujana Jaya, Assam kumbang, Taiping, Perak.

video
Tidur seharian.....

~ Anakku Yang Ke-3 ~

Tepat jam 6.45 petang, pada tarikh 21hb. Julai.2006..bertempat di Hospital Besar Taiping..
berakhirlah satu penantian yang penuh debaran....Muhammad Nur Syafiq dilahirkan..dgn berat timbangannya 3.7kg..sihatnya dia...
Alhamdulillah..kerana semuanya telah bejalan dengan selamatnya....

Friday, October 8, 2010

~ Meragam Dengan Baju RAYA ~

Inilah saatnya...Along dan Wawa bergaya dengan baju raya masing2 pada Hari Raya Puasa ahun 2005 yang lalu...

sopannya duduk...tunggu duit raya laa tu.....

Senyum sampai ke telinga....

Control hensem laa tu...


sampai ke KLCC bebudak ni meragam dengan baju raya diaorang...


kalau dah sampai ke sini..hmm apa lagi.......

sama jer dua beradik ni......

Tuesday, October 5, 2010

~ Lawatan ke Zoo Negara 2004 ~

Bergambar kenangan didepan pintu masu ZOO NEGARA

Along terus tak lepas peluang bila dah jumpa dengan papan gelongsor ni...

Wawa pun macam tu jugak ler..

Syok sesangat ler tu....

Orang nak ambil gambar...berlari pulak dia ni...

Wawa nak kemana naik kuda tu..haaaa!??

Macam-macam hal budak-budak ni..

Berposing depan kandang burung lagi tu....

Wawa dah kepenatan selepas banyak berjalan....