Sunday, November 21, 2010

~ Makan-makan Di McDonalds Taiping ~

..Ini lah saatnya dimana kami keluar makan beramai-ramai bersempena meraikan hari ulang tahun Emak pada tahun 2006 yang lalu. Idea adik perempuan aku yang bongsu laa nie..Norhaizah! Hampir 2 jam jugak kami luangkan masa  kat situ...seronok juga bila dah berkumpul ramai-ramai camnie!!
Amboi...cik YAH, sempat lagi touch-up sebelum makan tue...

Kakja dan Abang Zali (Abang Ipar) tersenyum bila foto mereka diambil... 

Aksi abang Zali yang kelakar..

Adik bongsu aku Zainie pun tak lepas peluang mengambil foto untuk kenangan dgn hp dier..

Tengah sibuk melahap..sampai tak sedar gambar aku diambil...



Mak aku...
Mak dan kakak aku..Kakja...

kenyang sampai takleh nak cakap lagi dah...

ceria selalu...

he he he...

alamak...ada paparazi curik gambar aku laa..

mmm..bila laa diaorang nak suap aku makan pulak nie....?

saya nk jugak...!!!!

sampai ati diaorang tak perasan aku kat ujung nie..hmmm....

sampai sudah laa aku lapar kat sini...hmmm...
nasib baik Cik Li aku perasan....

mak..ada antu kat ujung meja tu..hwaaaa..

apa laa..aku tengah lapar diaorang ajak bergambar pulak...

sedang sibuk makan-makan...
sedara ngan SHREK...!! HE HE HE...

ROCKA BEBEH.....

Syafiq pun peminat SHREK gak.....

~ Syafiq Di Rumah ~



~ Jalan-jalan ~








Friday, October 15, 2010

~ WaWa seejuuuuukk..!! ~

Masa tu sekitar tahun 2005...On the way nak balik ke KL...
..tak boleh lupa dengan gelagat WaWa semasa berada dalam Bass di Stesen Bas Kemunting Raya, Taiping..
...tak ada pulak penumpang lain yang naik bas masa tu..air-cond sejuk gilerr lagi....

video
..WaWa sejuuukk..kesian dia..he he he..

~ VIDEO - NEW BORN Muhammad Nur Syafiq Part 4/4 ~

video

~ VIDEO - NEW BORN Muhammad Nur Syafiq Part 3/4 ~

video

~ video - NEW BORN Muhammmad Nur Syafiq Part 2/4 ~

video

~ Video - NEW BORN Muhammad Nur Syafiq Part 1/4 ~

*Turutan Video-video ini diambil pada hari ke-3 selepas Muhammad Nur Syafiq dilahirkan. Bertempat di rumah Atoknya di Taman Saujana Jaya, Assam kumbang, Taiping, Perak.

video
Tidur seharian.....

~ Anakku Yang Ke-3 ~

Tepat jam 6.45 petang, pada tarikh 21hb. Julai.2006..bertempat di Hospital Besar Taiping..
berakhirlah satu penantian yang penuh debaran....Muhammad Nur Syafiq dilahirkan..dgn berat timbangannya 3.7kg..sihatnya dia...
Alhamdulillah..kerana semuanya telah bejalan dengan selamatnya....

Friday, October 8, 2010

~ Meragam Dengan Baju RAYA ~

Inilah saatnya...Along dan Wawa bergaya dengan baju raya masing2 pada Hari Raya Puasa ahun 2005 yang lalu...

sopannya duduk...tunggu duit raya laa tu.....

Senyum sampai ke telinga....

Control hensem laa tu...


sampai ke KLCC bebudak ni meragam dengan baju raya diaorang...


kalau dah sampai ke sini..hmm apa lagi.......

sama jer dua beradik ni......

Tuesday, October 5, 2010

~ Lawatan ke Zoo Negara 2004 ~

Bergambar kenangan didepan pintu masu ZOO NEGARA

Along terus tak lepas peluang bila dah jumpa dengan papan gelongsor ni...

Wawa pun macam tu jugak ler..

Syok sesangat ler tu....

Orang nak ambil gambar...berlari pulak dia ni...

Wawa nak kemana naik kuda tu..haaaa!??

Macam-macam hal budak-budak ni..

Berposing depan kandang burung lagi tu....

Wawa dah kepenatan selepas banyak berjalan....