Sunday, November 21, 2010

~ Makan-makan Di McDonalds Taiping ~

..Ini lah saatnya dimana kami keluar makan beramai-ramai bersempena meraikan hari ulang tahun Emak pada tahun 2006 yang lalu. Idea adik perempuan aku yang bongsu laa nie..Norhaizah! Hampir 2 jam jugak kami luangkan masa  kat situ...seronok juga bila dah berkumpul ramai-ramai camnie!!
Amboi...cik YAH, sempat lagi touch-up sebelum makan tue...

Kakja dan Abang Zali (Abang Ipar) tersenyum bila foto mereka diambil... 

Aksi abang Zali yang kelakar..

Adik bongsu aku Zainie pun tak lepas peluang mengambil foto untuk kenangan dgn hp dier..

Tengah sibuk melahap..sampai tak sedar gambar aku diambil...



Mak aku...
Mak dan kakak aku..Kakja...

kenyang sampai takleh nak cakap lagi dah...

ceria selalu...

he he he...

alamak...ada paparazi curik gambar aku laa..

mmm..bila laa diaorang nak suap aku makan pulak nie....?

saya nk jugak...!!!!

sampai ati diaorang tak perasan aku kat ujung nie..hmmm....

sampai sudah laa aku lapar kat sini...hmmm...
nasib baik Cik Li aku perasan....

mak..ada antu kat ujung meja tu..hwaaaa..

apa laa..aku tengah lapar diaorang ajak bergambar pulak...

sedang sibuk makan-makan...
sedara ngan SHREK...!! HE HE HE...

ROCKA BEBEH.....

Syafiq pun peminat SHREK gak.....

~ Syafiq Di Rumah ~



~ Jalan-jalan ~








Friday, October 15, 2010

~ WaWa seejuuuuukk..!! ~

Masa tu sekitar tahun 2005...On the way nak balik ke KL...
..tak boleh lupa dengan gelagat WaWa semasa berada dalam Bass di Stesen Bas Kemunting Raya, Taiping..
...tak ada pulak penumpang lain yang naik bas masa tu..air-cond sejuk gilerr lagi....

video
..WaWa sejuuukk..kesian dia..he he he..

~ VIDEO - NEW BORN Muhammad Nur Syafiq Part 4/4 ~

video

~ VIDEO - NEW BORN Muhammad Nur Syafiq Part 3/4 ~

video